Sunday, January 30, 2011

keluar bersame dye . .

haha hai guys . . rindu koyd na update blog . . emp aku an cite pasal aku untuk ari niy . . best giler koyd 2xdate ngn sabrina . . haha . . ad orunx tuu baru kene first kiss ngn pakwe dye tpiy bukan aku ea . . haha . . batak btol baru kene first kiss and baru kua date . . grrr . . pagiy tadiy pi bowling . . ari niy cam sial koyd bola owez masok LONGKANG . . . gahgahagah . . tapiiy ta pe ta kesa pown yg penting time KARAOKE suara aku sedap ciket daripa dyorunx . . p/s perasan giler hehe . . emp aku ngn apis nyanyi lagu JANJI KITA . . memang rock ngn dye . . hehe tuuu larhhh yg wat aku sayggg dye giler2 gaban tahap die . . hehe . . . fon aku ta larhhh mahal so gamba yg aku ambex ta berape CANTIK sangat . . grr geram jex tauuu . . hehe . . . .






maybe dye penat waiting saya makan . . 
p/s : iloveyou tahap mati .
muahhhhh 


                                              

                                                    sepupu ngn pakwe dye
                                                     

No comments:

Post a Comment